لزوم برخورد با گران فروشی، مشکل توزیع روغن در لرستان رفع گردد

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/لرستان نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل توزیع روغن در سطح لرستان رفع گردد.

لزوم برخورد با گران فروشی، مشکل توزیع روغن در لرستان رفع گردد

مهرداد ویسکرمی در ملاقات با مدیرکل تعزیرات لرستان که امروز هفتم بهمن ماه صورت گرفت، با بیان اینکه کار سخت تعزیرات خودش جای خدای قوت دارد، اظهار کرد: مسائل مالی، ناشی از کم کاری ارگان های دیگر است اما سازمان هایی مثل تعزیرات جور آن را می کشند.

وی بر لزوم برخورد با گران فروشان در شرایط فعلی و نیز حل مشکل توزیع روغن در سطح استان تاکید نمود و افزود: مردم بیشتر از اجرای عدالت، از تبعیضات گلایه دارند و بایستی قانون در خصوص همه اجرا گردد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس قضاوت را شغلی بسیار سخت و حساس دانست و توضیح داد: از کسانی که هیچ کس را برای پارتی بازی ندارند بیشتر باید ترسید چراکه آنها خدا را دارند.

ویسکرمی با اشاره به اینکه شهرستان چگنی با وجود اینکه بیش از 20 سال است تاسیس شده اما متاسفانه از ادارات مستقل شهرستانی از جمله اداره تعزیرات برخوردار نیست، اعلام نمود: این خودش نوعی تبعیض و کم کاری بوده و برای مردم قابل قبول نیست که برای انجام کارهای اداری خود به خرم آباد آباد مراجعه نمایند.

القاصی مهر مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان نیز در این ملاقات در خصوص حوزه های نظارتی و فعالیت های این اداره کل و نیز در خصوص مسائل این مجموعه از جمله استیجاری بودن ساختمان های تعزیرات در بیشتر شهرستان های استان صحبت کرد.

لازم به ذکر است، نماینده مردم خرم آباد و مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از انبار کالای قاچاق تعزیرات بازدید کردند که نبود فضای مناسب برای انبار بعضی کالاها از مسائل این مجموعه بود و دکتر ویس کرمی قول دادند پیگیر مکان مناسب تری برای این مجموعه باشند چرا که این اموال جزو بیت المال بوده و برای جلوگیری از هدر رفت آنها باید اقدامی صورت بگیرد.

anti6.ir: آخرین خبر | اخبار و مقالات روز دنیا را اینجا بخوانید

aradbld.ir: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 76469

به "لزوم برخورد با گران فروشی، مشکل توزیع روغن در لرستان رفع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم برخورد با گران فروشی، مشکل توزیع روغن در لرستان رفع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید